Participatie

Verzamelen bij de parkeerplaats

Start 14:00 uur

Duur 1 ½ – 2 uur

De WMR nodigt haar donateurs en andere belangstellenden van harte uit voor een excursie door Kwintelooijen.

Dit prachtige natuurgebied ligt de WMR nauw aan het hart, mede dankzij het werk van vele vrijwilligers van onze Werkgroep Kwintelooijen. Dit praktische natuurbeheer leidt tot mooie resultaten en draagt bij aan een steeds grotere biodiversiteit. Met een excursie willen we u graag alle natuurontwikkelingen laten meebeleven.

De rondleiders zijn ook leden van de Werkgroep Kwintelooijen: Han Runhaar en Gerard Vernooij.

Na afloop biedt de WMR u een hapje en drankje aan bij het afdak naast de parkeerplaats. Graag vooraf aanmelden via info@stichtingwmr.nl.

Dan is er ook gelegenheid om met elkaar van gedachten te wisselen over de toestand van natuur en milieu in Rhenen, en om van u te horen wat u verwacht van de WMR in het komende jaar. Wij kijken uit naar uw bezoek en horen graag uw inbreng.

Het bestuur en de kerngroep van de WMR: Gerard Vernooij, Willy Hoorn, Sander van Opstal, Wil Schulte, Hans Molkenboer, Ellen Appeldoorn, Esther Slotboom en Ton Roos.